Horoscop zilnic

vineri, 9 mai 2014

Nu mai contează

 Nu mai contează cine sunt,
 Nu mai contează cine am fost,
 O frunză purtată de vânt,
 Ce te-a iubit, dar fără rost.
 
 Nu mai contează că eu plâng,
 Nu mai contează chiar deloc,
 Că-n vis la pieptul meu te strâng,
 Și-n sufletu-mi încă ai loc.
 
 Nu mai contează că odată
 Mi-ai fost dorință arzătoare,
 Nu mai contează vremea toată
 Ce s-a risipit în zare.
 
 Tot ce-a contat s-a terminat,
 Nu mai contează acum nimic,
 Timpul pe noi ne-a îndepărtat,
 Nu îți mai pasă nici-un pic.
 
 Nu mai contează ce a fost,
 Nu mai contează ce va fi,
 Au fost vise ce nu au cost,
 Și nicicând nu le-om mai trăi.
 
 Autor: Răzvan Isac 09-05-2014

2 comentarii:

Oana Iluzie spunea...

Ba da, conteaza! Chiar mai mult,
Mi-e inima de rani distrusa,
Ma culc, si vocea ti-o ascult,
De sabie ma simt strapunsa.

Nu mai am glas si nici putere
Sa lupt ca sa astept sa vii,
Sunt gura-muta in durere...
M-ai omorat! Asa sa stii!

Razvan Isac spunea...

Superbe versuri, multumesc inca o data...