Horoscop zilnic

marți, 13 mai 2014

Lumina unei stele îndepărtate

 Lumina unei stele îndepărtate,
 Alinul unui suflet cândva trist,
 Te-am găsit pe luciul unei ape
 Și n-am putut deloc să mai rezist.
 
 M-am așezat pe mal și ți-am vorbit întâi,
 Tăcerea ta mi-a spus atât de multe,
 Din vremurile vechi pe luciul apei stai,
 În nopțile senine și uneori atât de mute.
 
 Glasul tău e vântul ce adie
 Printre copacii înalți până la cer,
 Frumusețea ta poate să învie
 Tainele iubirii ascunsă în mister.
 
 O noapte întreagă ți-am povestit de mine,
 Simțeam o adiere pe chipul plin de lacrimi,
 Mă alinai șoptindu-mi: "Totul va fi bine!"
 Atunci au luat sfârșit ale mele patimi.
 
 Autor: Răzvan Isac 12-05-2014

2 comentarii:

Oana Iluzie spunea...

Privirea ta e pasul ce ma-nalta
Sa urc la Domnul si sa culeg stele,
Ma iau cu norii plumburii la harta...
Pt iubirea visurilor mele.

Razvan Isac spunea...

Foarte frumos, multumesc Oana!