Horoscop zilnic

miercuri, 21 mai 2014

Iubire tu mi-ai fost ca o osândă

 Din inimă, cu sufletul curat,
 De lacrimi multe el a fost spălat,
 Fac cunoscute ale mele simțiri,
 Dau tot ce am, chiar și amăgiri.
 
 Citițile pe toate și simțiți ce am simțit,
 Am fost înșelat, dar am fost și iubit,
 Am fost precum un zar necâștigător,
 Iubirea m-a înviat, azi din iubire mor.
 
 Am  făcut pariu cu soarta, pe sufletul meu
 Am pierdut de multe ori, dar am rămas eu,
 Nu m-am schimbat, chiar de nu mi-a fost bine,
 Căci gândul meu a fost, mai mereu la tine.
 
 Iubire tu mi-ai fost ca o osândă, 
 Te-am ispășit cu lacrimi și cu dor,
 Nenorocul meu a stat la pândă
 Și azi din dragoste eu simt că mor.
 
 Plutesc pe norii care m-au udat,
 Cu ploi ce sufletul mi-au inundat,
 Au fost lacrimi pe care eu le-am plâns,
 În nori de ploaie toate mi s-au strâns.
 
 Autor: Răzvan Isac 21-05-2014

Niciun comentariu: