Horoscop zilnic

miercuri, 14 mai 2014

În mormânt de piatră

 La moarte tu m-ai osândit
 Și ai plecat apoi în goană,
 La mine tu nu te-ai gândit,
 -Mi-ai fost ca o icoană.
 
 Ai fost așa nepăsătoare,
 Ca o pasăre călătoare,
 Ce își lasă cuibul gol,
 Făcând al globului ocol.
 
 Într-un loc umbros și rece
 Zace trupul meu acum,
 Peste cripta mea mai trece
 Vântul și-al uitării fum.
 
 Tu plecată ești departe
 Cu ale mele vise sparte,
 Eu zac în mormânt de piatră,
 Aud doar câinii când latră.
 
 Al meu suflet pribegește
 Pe unde umblam și noi,
 Azi doar marea mă iubește,
 Cerul, norii plini de ploi.
 
 Autor: Răzvan Isac 14-05-2014

2 comentarii:

Oana Iluzie spunea...

Profund... Versurile tale mi-au dat fiori. Atunci devine simplul uman poet in adevaratul sens al cuvantului, cand reuseste sa miste ceva in sufletul altui uman. Tie ti-a reusit din plin. Toata admiratia.

Razvan Isac spunea...

Iti multumesc Oana, poeziile tale sunt si mai minunate, ar trebui sa te reapuci de scris, in felul asta iti descarci sufletul de energii negative, zambeste.