Horoscop zilnic

sâmbătă, 3 mai 2014

Și de-ar fi să mor

 Și de-ar fi să mor, nu-mi pasă
 Vreau să mă îngropați acasă,
 Sub salcâmul înflorit
 Unde întâi am poposit.
 
 Mi-am scris gândurile toate
 Sub salcâm și zi și noapte,
 Printre flori și rămurele
 Am scris dorurile mele.
 
 Vă las moștenire vouă
 Salcâmul meu și-a ierbii rouă,
 Ale mele simple gânduri
 Limpezi ca apa din râuri
 
 Vă las vouă vântul ce adie
 Moștenire dragă să vă fie,
 Și de-o fi pomană să îmi dați,
 La căpătâi o floare să-mi plantați.
 
 Un fir de trandafir sau liliac
 Să simt parfumul dulce peste veac,
 Când peste vreme se așterne și uitarea,
 Eu tot aici voi fi așteptând chemarea.
 
 Mă vor chema codrii și zarea,
 Țărmul, valul și cu marea,
 Să le mai scriu versuri blânde,
 În ele tot să pot cuprinde.
 
 Ale mele gânduri toate
 Ce le-am tot scris zi și noapte,
 Despre iubire, stele, univers
 Am plămădit în al meu vers.
 
 Autor: Răzvan Isac 03-05-2014

Niciun comentariu: