Horoscop zilnic

miercuri, 21 mai 2014

Răsărit de soare

 Răsărit de soare, într-un tablou pictat în visul meu
 C-o pensula făcută din speranțele ce noi doi am avut,
 Azi se risipesc precum nisipul luat de vânt, și eu
 Transpun pe pânză un vis, ce noi l-am și pierdut.
 
 În locul unde noi ne-am cunoscut, pe malul mării
 Mai merg și azi sperând să te găsesc ca pe-o sirenă,
 Dar valuri care vin îmi spun: "Te-a dat uitării!"
 Și visu-mi se scufundă în marea rece și eternă.
 
 Ca un contrast doar soarele rămâne, și-un tablou
 Ce încă-l mai pictez, culori deschise, clare,
 Aș vrea să fie vechi, dar tot trecutul pare nou,
 Ca-n fiecare dimineață un răsărit de soare.
 
 Aș vrea să pot picta un câmp de flori, parfumul lor
 Să ne cuprindă visele într-un buchet iubire,
 Aș vrea ca să dispară pentru tot restul zilelor
 Tot ce a fost deșart și mi-a adus doar amăgire.
 
 Răsărit de soare, topește-mi tot amarul dacă poți
 Și fi-mi tu călăuză într-un început de viață,
 Tabloul ce-l pictez pe pânza sorții, tu să-l scoți
 Într-un tablou real, să-mi pui
în el speranță.
 
 Autor: Răzvan Isac 21-05-2014

Niciun comentariu: