Horoscop zilnic

joi, 12 iunie 2014

Ești sufletul vieții mele

 Ești ființa pe care o ador,
 Al zilelor mele, dulce, drag izvor...
 
 M-am gândit la tine,
 Am vrut mereu să-ți fie bine,
 Ți-am fost și confidentă,
 Cu tine sora mea, atentă.
 
 Atunci doar treișpe ani aveai,
 Când am rămas numai noi două,
 Mică prințesă îmi erai,
 Picătura mea de rouă.
 
 De atâta timp noi am rămas,
 Fără al mamei dulce glas,
 Te-am avut sprijin la greu,
 Tu ai fost pansamentul meu.
 
 Asemeni razelor de soare
 Ce nu se despart nicicând,
 Iubirea noastră este mare
 Și când destinul nu e blând.
 
 Ne-am înțeles și te-am vegheat,
 Și te-am ferit de orice teamă,
 De când cu îngerii a plecat,
 A nostră dulce, scumpă mamă.
 
 Vreau ca și în continuare
 Să rămânem cum am fost,
 Două surori, raze de soare
 Pe albastrul cer al nost.
 
 Am avut și clipe bune, 
 Dar am avut și clipe rele,
 Azi fericită îți pot spune:
 -Ești sufletul vieții mele.
 
 Autor: Răzvan Isac 12-06-2014

Niciun comentariu: