Horoscop zilnic

joi, 5 iunie 2014

Ne-am iubit neicuță, s-au deloc

 Mi-ai zis mândră că ți-s cel mai drag 
 Și că vrei să faci casă cu mine, 
 Azi suspinele toate le trag 
 Că nu mai sunt mândră lângă tine. 
  
 E vina ta nană c-ai mințit 
 Și sufletul rău mi-ai otrăvit, 
 Stai acum și-ndură amarul tot 
 Să stau lângă tine nu mai pot. 
  
 Ne-am iubit neicuță, s-au deloc 
 În dragoste n-am avut noroc, 
 Mă mințeai cu vorbe dulci ca mierea, 
 Unde-i nană mângâierea. 
  
 Ți-am zis mândra mea vorbe pustii 
 Și de mine nu mai vrei să știi,
 De-aș putea să-ntorc timpul înapoi 
 Să mai fim mândruță amândoi. 
  
 Nu mai este nimic de făcut 
 Drumurile noastre s-au pierdut, 
 Eu am luat pe-o cale, tu pe alta 
 Asta ne-a fost nană soarta. 
  
 Poate într-o zi ne vom vedea 
 Și vei fii din nou mândruța mea, 
 Poate răul tot se schimbă-n bine 
 Și vom scăpa de suspine. 
  
 Autor: Răzvan Isac 05-06-2014

Niciun comentariu: