Horoscop zilnic

miercuri, 8 ianuarie 2014

Lalea, floare de suflet

 Vreau să pictez un câmp de lalele 
 Cu pensula vieții să le dau contur, 
 Să fac chipul tău o floare între ele 
 Privindu-te veșnic să nu mă satur! 
  
 Pictura se cheamă "Floare de suflet”, 
 Lalelelor voi, flori nemuritoare, 
 Pe chipuri triste brăzdate de plânset 
 Ați adus lumină, raze de soare. 
  
 Dulce lalea, ești floare de suflet 
 Eu sunt pământul pe care înflorești, 
 Al tău parfum îmi aduce zâmbet 
 În zori de zi când tu mă trezești. 
  
 Petalele-ți sunt în zeci de culori 
 Și-a ta frumusețe-i nemărginită, 
 Floare de suflet, mi te strecori 
 Sub pensula vieții, pe pânza infinită. 
  
 Când soarele apune vreau să reflecte 
 Pe câmpul pictat, curcubeul de flori, 
 Din pensula vieții, ați ieșit perfecte 
 Și câmpul e acum brăzdat de culori. 
  
 Autor: Răzvan Isac 08-01-2014

2 comentarii:

Bb spunea...

Foarte frumoasa poezia! ca toate celelalte defapt! :-)

Razvan Isac spunea...

Multumesc frumos Beatrice! :)