Horoscop zilnic

miercuri, 15 ianuarie 2014

Și a tale buze roșii

 Și a tale buze roșii 
 Și a mele gânduri blânde, 
 De cum au cântat cocoșii 
 Au început să colinde. 
  
 Și-au umblat ce au umblat 
 Mai apoi s-au ostoit, 
 Buzele-ți de altă dat' 
 De sărutat s-au plictisit. 
  
 Dar a mele buze vor 
 Să-ți mai simtă gura dulce, 
 Să-ți mai dea sărutul lor 
 La umbră de salce. 
  
 Unde gândul mi-a umblat? 
 În suflet ți-a pătruns! 
 Și acolo a aflat, 
 Iubire cât ai plâns. 
  
 Acele vremuri au apus 
 Azi vreau să-ți văd zâmbirea
 Ce a fost greu, ușor s-a dus 
 Căci eu ți-am dat iubirea. 
  
 Nu vreau trecutul să-l învii 
 Nu vreau să suferi iar, 
 Vreau tu la pieptu-mi ca să vii 
 Să-ți dau sufletu-n dar. 
  
 Să fie al tău, să îl iubești 
 Să-ți fie călăuză, 
 Te ocrotește, îl ocrotești 
 Când viața e ursuză. 
  
 Mai vreau a tale roșii buze 
 Să-mi dea al lor sărut, 
 Printre foșnetul de frunze 
 Îmbrățișați ca de demult. 
  
 Gândurile noastre-s unul 
 Într-o rugăciune Sfântă, 
 Din Cer ne veghează Domnul 
 Și toți Îngerii ne cântă. 
  
 Îndreptată ni privirea 
 Și a noastre gânduri toate, 
 Către Cel ce-a dat iubirea, 
 Către Domnul zi și noapte. 
  
 Lui îi mulțumim iubire 
 Că ne avem atât de aproape, 
 C-am lăsat în amintire 
 Viața plină de hârtoape. 
  
 Fericiți de acum vom fi 
 Noi doi pentru totdeauna, 
 Căci de acum ne vom iubi 
 Far' s-avem piedici, nici-una. 
  
 Autor: Răzvan Isac 15-01-2014

Niciun comentariu: