Horoscop zilnic

vineri, 10 ianuarie 2014

Peste văzduh, în neant

 Pe flori de mărgăritar 
 Pășesc s-ajung la tine, 
 Să îți aduc iubirea-n dar, 
 O viață tu să fi cu mine. 
  
 Să ne iubim neîncetat 
 La pieptu-ți să mă ții, 
 Iubirea ta am căutat 
 În toate nopțile târzii. 
  
 Te-am găsit călătorind 
 Peste văzduh, în neant, 
 Inima-n pieptu-mi tresărind 
 Căci dorul meu avea supleant. 
  
 În depărtare te-am zărit 
 Atât de fragedă erai, 
 Dorul m-ai făcut să-l uit 
 De când iubirea ta îmi dai. 
  
 Ai dat deoparte a mea tăcere 
 Și m-ai făcut să-ți spun atâtea, 
 Să-ngrop trecutu', a mea durere, 
 Să pot vedea realitatea. 
  
 Atât de mult azi te iubesc, 
 Că nu mai e niciunde, 
 Iubirea ce îți dăruiesc, 
 Și-n sufletu-ți pătrunde. 
  
 Autor: Răzvan Isac 10-01-2014

Niciun comentariu: